Procesoptimering


Procesoptimering 270x250

Procesoptimering:

Her ser vi samme på, hvorledes virksomheden håndterer opgaverne mod kunderne.

 

Hvordan arbejder virksomhedens afdelinger og medarbejdere sammen ?

Har alle samme fokus – at sikre tilfredse kunder ?

Hvilke kontroller gennemføres i processen ?

Nye kunder. Findes der en proces i virksomheden for at opstarte nye kunder?

Sker der fejl ? Hvor sker der fejl og mangler mod kunden, som ikke opdages inden levering og

som derfor fører til reklamationer.

Debitor restancer. Betaler dine kunder til tiden – og hvis ikke, skyldes det så svigtende  kvalitet

hos jer eller manglende betalingsevne hos kunden ?

Gennemløbs tider. Kan opgaverne gennemføres hurtigere end idag – og hvad vil det betyde for rentabiliteten ?

Hvor mange medarbejdere er involveret i en enkelt sag ?

Nogle sager “lever deres eget liv”. Hvad betyder det for ressource anvendelsen og rentabiliteten ?

 

Alt sammen med henblik på at optimere gennemløbstiden for en ordre og sikre at arbejdsgangene

er så effektive som muligt og møder kundernes forventninger.